Felgi stalowe i opony terenowe.
Odświeżenie felg przed założeniem opon terenowych.
Każda felga była odrdzewiania przez 24h. Po wyjęciu, umytą myjką ciśnieniową, odtłuszczona i wysuszona.
Następnie zagruntowana preparatem Forch L237, pomalowana podkładem epoksydowym, lakierem akrylowym.
W końcu skończone i założone na samochodzie.
Niebawem testy w terenie i założenie poszerzeń błotników.
MACHO - GREEN WAY
235/70R16
Kopia opony:
YOKOHAMA GEOLANDAR MT
"Typowy " MT-ek", do niedawna najlepszy bieżnik w oponach terenowych, dziś drugi po simexie (80% sprawności w terenie), dobra przyczepność na asfalcie".
K25 - uniwersalne poszerzenia błotników / nadkoli do pojazdów terenowych są wykonane z czarnej gumy EPDM w postaci bardzo estetycznej i wytrzymałej taśmy.
Materiał ten charakteryzuje się bardzo dobrą odpornością na starzenie co jest niezmiernie ważne w przypadku ciągłego wpływu zmiennych czynników atmosferycznych.
Temperatura stosowania wynosi od -50st C do +130C. EPDM jest odporny również na gorącą wodę i środki używane podczas pielęgnacji pojazdów.
Montaż polega na przykręceniu poszerzeń do oryginalnego rantu błotnika do jego spodniej części - za pomocą wkrętów do metalu. Wkręty mocuje się w przygotowane współosiowo otwory w gumie oraz materiale z którego wykonano błotnik. Zaleca się stosowanie wkrętów ze zintegrowaną podkładką.
Prawidłowo zamontowane poszerzenie K25 przylega dokładnie górną wargą do powierzchni nadkola (wymagane jest dociśnięcie gumy do nadkola podczas nawiercania otworów i ostatecznego montażu).
Szerokość poszerzenia po zamontowaniu - około 25 mm.
Materiał ten charakteryzuje się bardzo dobrą odpornością na starzenie co jest niezmiernie ważne w przypadku ciągłego wpływu zmiennych czynników atmosferycznych.
Temperatura stosowania wynosi od -50st C do +130C. EPDM jest odporny również na gorącą wodę i środki używane podczas pielęgnacji pojazdów.
Montaż polega na przykręceniu poszerzeń do oryginalnego rantu błotnika do jego spodniej części - za pomocą wkrętów do metalu. Wkręty mocuje się w przygotowane współosiowo otwory w gumie oraz materiale z którego wykonano błotnik. Zaleca się stosowanie wkrętów ze zintegrowaną podkładką.
Prawidłowo zamontowane poszerzenie K25 przylega dokładnie górną wargą do powierzchni nadkola (wymagane jest dociśnięcie gumy do nadkola podczas nawiercania otworów i ostatecznego montażu).
Szerokość poszerzenia po zamontowaniu - około 25 mm.
Komentarze
Prześlij komentarz